UTNÄMND TILL FJORTIS OF THE YEAR!

Den 18 åriga stureplans horan som är avundsjuk på en 15årings bröst! Även känd som wannabe paris hilton, foki, dessie, dollyblond, paow m.m.fl.
Tjejen som säger att en grej är ute och skryter om att hon köpt samma sak dagen efter!
Tjejen som "köper sina dyra stureplans kläder för 400kr på hm"
LÅT MIG PRESENTERA DEN POLSKA HORAN!
KIIIIISSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEE
Hon minskar på dessies bröst. Hmm, avundsjuk och rädd för att dessie ska ta över plats #1 i år?
Jag tror faktiskt att hon kommer ha mer än kissie, att inte alla fattade från början att kissie är så yesterday?
Jag borde vara 1a som är så tomorrow!?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, klockrent! ^^ Hon har ju blivit tagen för snatteri på ÖB också. Hon som är så "rik". hhaha .. ;P

2010-01-04 @ 16:24:22
URL: http://sabinawrme.blogg.se/
Postat av: bella

hahahaha, jag kan nästan inte sluta garva åt detta, du talar nog för dom flesta när du skriver detta ;)

2010-01-05 @ 19:51:54
URL: http://bellakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0