Nyårsafton

Hello läsare!

Sitter hära och tänker på gårdagen som jag tänkte berätta för er om!

Kvällen startade med att jag började fixa mig innan maten, god mat för säkert över 1000kr per person nån sorts wellington nått som den där ramsey i hells kitchen brukar göra med oxfilé och massa i! Sen så kom min homeboy semi, och vi började shotta lite jäger & disaronno och sånt där smått och gott! sen vid 22 drog jag mig mot emil, han hade fest, var en massa folk dära mycke skönt och mycke drygt en del som skämde ut sig endel som inte gjorde det, går inte in på detaljer hära då kan nog folk bli sura.
Riktigt kul iaf, sen begav vi oss mot fyrverkerierna. Ska nog inte säga nått om min nyårs kyss:o folk blir nog lite avundsjuka;) haha, anyway så drog vi till max efter det och sen vidare till emil och fortsatte, dock så var det några som drog så det var inte lika bra drag lite småtråkigt för att på nyår ska man festa hela natten enligt mig! asskönt när det inte är några sura kärringar i grannfönstret som skriker att dom ska ringa polisen haha..

Nåja! alla har börjat äta och farsan börjar dampa för att jag inte går och äter.

Dagens mat blir oxfilé igen, och säkert potatisgratäng;)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sjukt söt (a)

Hur gammal är du :o

2010-01-01 @ 19:48:17
Postat av: lisah

morr på bilden ;)

2010-01-01 @ 22:43:39
URL: http://lskogsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOM OCH TA MEJ! ;)

2010-01-01 @ 23:25:43
Postat av: melinaaaaaaa@bdb

söt =)

2010-01-03 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0