Mordet på nancy

Vars fan håller världen på att ta vägen?

Tycker att hela sverige borde psyk kollas. Vad det än kostar, varför fan ska tjejer inte kunna gå hem ifrån en jävla fest pga kåta äckliga skabb som förföljer en? Skaffa en tjej istället, äckliga jävla hor peddo. Tycker grymt synd om henne och hela hennes familj. Sverige är för klent. Ta fram Elektriska stolen på alla mördare.

Jag frågar mig själv, varför fan ska psykfall sitta inne 2 år för ett mord? GÖR SÅ ATT DOM INTE KOMMER UT RESTEN AV DERAS LIV ISTÄLLET SÅ SLIPPER ANDRA OROA SIG

Där har ni jävla bra grejer att göra. Och polisen borde ändra område när det gäller ungdommar. Känns det inte som att dom satsar allt på att plocka drickande ungdomar? Ni skulle se till så att tjejer som blir förföljda kommer hem från fester istället för att lira i stan och kolla efter ungdommar och folk som dricker en alkohol på stan.

Om ni inte visste det så får man inte göra det oavsett ålder.

Hoppas regeringen gör något åt det jag skrivit. Annars så finns det ju ingen lösning inte som jag ser det iaf.


Kommentarer
Postat av: foffie @ bdb

så jävla bra sagt !

2010-01-01 @ 20:46:19
URL: http://nninaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0