Kissies nya kofta

Kissies nya kofta!
Sitter hära och funderar...
Hon är ju bra på att ljuga om priser!
Hon säger inte vilket märke det är?
Kan det bara vara nå unket skit som hon hittade på second hand?;)
Det är ju trots allt den polska hewran vi pratar om huh?:)
Det är ändå ganska tragiskt, men tur att amir och kissie hittade vänskapen.
2 som är kända för att vara hatade:)
Hur som helst så kan jag lova att om jag börjar skriva om vad jag köpt så får ni veta vars jag köpt det!
Inte så många som tycker att det är värt att köpa det dyra jag köper ändå så för min del är det lugnt;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du bisexuell eller homosexuell? skulle vara kul att veta bara, för enligt mig och säkert alla andra som läser din blogg så utmärker du dig mer som bög än som hetro.



och det enda du sitter och skriver om i din blogg det är skit om kändisbloggarna, och sen när du väl ska prata om dig själv så skryter du bara om dina jävla pengar. vem fan bryr sig om du har köpt en tröja för tretusen, femtusen, tiotusen osv? det är ju ingen som typ lägger det på minnet lilsom. sånt funkar om man är en känd bloggare typ, att kritisera en massa andra och skryta. men inte när man är som som dig som är en tönt från luleå som knappt har några vänner. du har kanske två eller tre TURK vänner, sen har du inga mer. du går runt på skolan helt själv, sen skriver du att du inte orkar skolan, undra varför? vem vill gå runt själv i skolan?.. hoppas du drar upp denna kommentar på din blogg så jag får se vad du har för försvar, gör du inte det vet jag att du inte har något att svara för att du känner hur jävla ägd du just blivit. jag hoppas också att du vet att i princip hela luleå skämms över att ha dig bosatt där. nu kommer du dra nån dryg kommentar säkert om att jag är anonym, men vafan, du kanske skickar dina bruushor på mig ;)

2010-01-06 @ 19:52:23
Postat av: Anonym

är du bisexuell eller homosexuell? skulle vara kul att veta bara, för enligt mig och säkert alla andra som läser din blogg så utmärker du dig mer som bög än som hetro.



och det enda du sitter och skriver om i din blogg det är skit om kändisbloggarna, och sen när du väl ska prata om dig själv så skryter du bara om dina jävla pengar. vem fan bryr sig om du har köpt en tröja för tretusen, femtusen, tiotusen osv? det är ju ingen som typ lägger det på minnet lilsom. sånt funkar om man är en känd bloggare typ, att kritisera en massa andra och skryta. men inte när man är som som dig som är en tönt från luleå som knappt har några vänner. du har kanske två eller tre TURK vänner, sen har du inga mer. du går runt på skolan helt själv, sen skriver du att du inte orkar skolan, undra varför? vem vill gå runt själv i skolan?.. hoppas du drar upp denna kommentar på din blogg så jag får se vad du har för försvar, gör du inte det vet jag att du inte har något att svara för att du känner hur jävla ägd du just blivit. jag hoppas också att du vet att i princip hela luleå skämms över att ha dig bosatt där. nu kommer du dra nån dryg kommentar säkert om att jag är anonym, men vafan, du kanske skickar dina bruushor på mig ;)

2010-01-06 @ 19:53:55
Postat av: emma

förstår att du bara försöker provocera så att du får fler läsare, eftersom att det har gått hem i dom större bloggarna. kissie, tillexempel. men det är SÅ JÄVLA UTE. så jävla gammalt trick. kom med något nytt istället? fan så mycket coolare än att trycka ner andra för att själv synas.

2010-01-07 @ 19:26:35
URL: http://emmisinaction.blogg.se/
Postat av: Tedd

AAHAHHAHAHAHA DU ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN! MSN DIRRM0DE :D

2010-01-08 @ 04:27:11
Postat av: erik

haha du är dum, inte för att jag gillar kissie alls men.. hon tjänar typ hundra tusen i månaden, tror du då hon ljuger om ett pris på en tröja ? hon har nog råd med sånt. fast du kanske inte tror hon tjänar några pengar på sitt bloggande :)

2010-01-12 @ 21:03:48
Postat av: mackiie

Asså jag vill bara säga till alla er som ger killen dålig kritik: ge er, stör ni er på honom så läs inte hans blogg. Vad tjänar det till om ni kaxar? Ni kommer inte högre upp på highscore-listan ändå. Han får väl skriva vad han vill i sin blogg eller? Sjukt fegt å ge sig på nån anonymt också. Verkar kanske som att jag kaxar nu, men palla skicka långa kommentarer om varför man inte gillar en person (?) Det kanske funkade för 10 år sen, men hallå, det e 2010 nu...

2010-02-21 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0