Här har ni eminems nya tunga låtar!

Eminem - Refill
Tjo, där uppe bjuder jag på eminems nya album refill!
Riktigt tungt
Hur som helst så tänkte jag berätta vad jag gjort.
Har nämligen vart vaken i 30 timmar nu!
vaknade 18 igår, kändes inte kul så nu vänder jag tillbaks på det.
har under natten suttit och sökt gratis redigerings program m.m. Tog 3 timmar till och från att bara hitta ett dugligt program, sen var det då musiken så jag satt och höll på med allt det där till 11! då tog mitt tålamod slut efter att windows media player hackade, kunde inte ladda ner sony vegas vet inte varför.
Så kl 11 drog jag till stan gick omkring där 1 timma, inget annat finns att göra i Luleå.
Efter den timman satte vi oss och drack massor med kaffe! tog säkert 4 koppar vi satt på ett café i 2 timmar sen kom min morsa och hämta mig och vi åkte och hälsade på min mormor!
Leah, Emil, och Malin var också med!
Jag somnade hos mormor och blev sjuktlack när dom väckte mig eftersom att jag ville somna vidare.
Och jag åkte hem till far och vi har främmande!
Spelat lite innebandy med kidsen osv, funderar på att gå ner och duscha och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Bessie

Hur gammal är duh? (:

2010-01-06 @ 12:35:00
URL: http://besidethelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0