HISS & DISS

:*

Dags för att Hissa & Dissa och idag handlar det om alla möjliga kategorier!

Anyway, jag hissar

 

 

Anna Anka, haha!

Hon är en riktig lyxkärring som törs stå för sig själv och vad hon tycker!

 

En lite flummig bild men det får vara!

Jag hissar mig själv! det är inte så många som får jävligt nära 700 besökare andra dagen?!

Men iofs vem klarar det om inte The Worlds Greatest?;)

 

DISSAR

Den här otroligt taskigt fula äckliga skabbiga gamla tröjan från modekungen, ni ser ju själv?

Det där är inte mode. Det är nått mormor hade kunnat stickat på 80talet.

(TOG BORT BILDEN) äcklade mig

Och så DISSAR vi ingen annan än sveriges fetaste.

 

Gaybloggen är nog den äckligaste bloggen utav alla, tänk på alla småbarn som läser hans blogg.

Hur ser världen ut i framtiden om dom börjar gilla sånt där, visst var bög om du vill i dont care men visa det inte öppet, till er som är bögar kan jag faktiskt säga att jag och alla jag alltid är med blir jävligt spyfärdiga, ska vara glad att jag inte spytt än bara det inte kommer.

USCH


Kommentarer
Postat av: fittan

asså omg, vad e ditt problem ?

okej lite äckligt att dom visar när dom har sex med varann, men att du ska gå runt och hata såna bögar kan man nästan tro att du är det själv. ;ss

tänk på vad du skriver unge mann.

2010-01-01 @ 17:00:34
Postat av: J

Håller med dig, tycker det är jättefel att lägga ut sådana bilder på en blogg som konstigt nog besöks av så många varje dag! :S

2010-01-01 @ 21:04:49
URL: http://jesperbanck.wordpress.com
Postat av: Isabelle

Men du sitter säkert och kollar på bilder när en tjej och en kille har sex, eller en tjej och en tjej. Vad är skillnaden? Har du nåt vettigt svar kan du ju adda min msn. [email protected]

2010-01-02 @ 20:21:36
Postat av: Anden

Tycker att din åsikt om bögar är sjukt omogen.

Det är samma sak som att en tjej har sex med en annan tjej.

Argumentet med att det är "biologiskt fel" och "onaturligt" håller inte. För om vi bara skulle hålla oss till naturliga och "biologiskt korrekta" saker så skulle vi t.ex. inte ha bilar, elektricitet, osv. Du skulle knappast kunna ha din blogg. Vi skulle mer eller mindre sitta nakna i en grotta i Afrika någonstans och käka bär.



Om du tycker att det är äckligt eller så är väl upp till dig, men att säga att bögar inte ska visa sin sexuallitet öppet är ungefär som att säga att fula människor inte borde få finnas på internet. På samma sätt som att jag tycker att ungefär 90% av alla på bilddagboken är fula små as så betyder inte det att jag tycker att de inte ska få visa sig själva på bilddagboken, de har precis lika stor rätt som jag att vara där.

Postat av: a

halkade in på din "blogg" genom krilleboois blogg. Fan du kan itne mode grabben, det som du tror är mode är fjortis(ungdomar) TREND, mode är mode och du kan inte ett skit

2010-01-03 @ 00:01:41
Postat av: eddie

hahahahahahahahahahahahahaha asså gud , sen när har alla brytt sig om om barnen blir skadade av porr? det är samma sak som om man trodde att rock skulle förstöra ungdommarna och hela mänskligheten skulle förfalla på 50 talet, kan slå vad om att när du var mindre kollade du på porr och sen spelar det ingen roll om det är homosex eller heterosex, och hur ser världen ut i framtiden om amn börjar gilla såntdär? absolut ingen skillnad , om du menar att mänskligheten kommer att dö så är du ju fan ute i vittula och cyklar , jorden är överbefolkad och kommer altid att vara det även om det nu andra bögar skulle komma ut, varför ska man inte kunna visa sånt öppet? visst om det hade varit heterosexuella på den bilden hade det nog varit fine , men tyvärr är inte världen till för att tillfredställa dig och vad du tycker om och vad du inte tycker om herregud hoppas du växer upp och en sak till , du får knappast mer läsare av att hacka på amir , its just sad :)

2010-01-04 @ 01:41:58
URL: http://gaylord.devote.se
Postat av: Anonym

lilla robin, väx upp!

bögar är naturligt, hoppas du tappar din lilla kuk

2010-01-09 @ 12:31:49
Postat av: TonyIsBack

haha. jag äsksar änne änke. min idol

2010-01-11 @ 16:43:25
URL: http://tonyisback.blogg.se/
Postat av: ssss

pinsam är du . btw sluta böla bara för amir dissa dig på sin blogg !

2010-03-21 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0