Dissar Sweet

Här har ni min förklaring, från början tycker och tror jag att dom tog "sweet" från min boy sweetcarl?:O
Han är ju ändå ganska känd och har verkligen utstrålning och stil!
Har ingen aning, men att alla skriver sweet på deras presentationer m.m och sen ett hjärta.
Hello? vill ni vara som alla andra ? ? ?
Det är det sista jag försöker vara iaf.
Jag kör på det jag gjort i ett år
John Galliano
Dolce Gabbana
Armani
Burberry
Prada
Gucci
John Richmond
Versace
M.fl.
Varför följa ungdomstrender? Om jag själv skulle göra det skulle jag känna mig som en wannabe.
Jag försöker vara speciell.
Men det roligaste är att så fort jag köper kläder verkar folk tro att det är fake bara för att jag klär mig dyrt;)
Faktiskt så klär jag mig efter vad jag tycker är snyggt men det är nått konstigt i rötterna min morsa och jag kan se DIREKT vad som är dyrt i allting.
No matter what jag ser direkt vad som är snyggt och den grejen är givetvist dyrast när man väl kollar på priset efter! Men det passar mig jag är ju dyr;)
Sweet blir dissad av mig för att dom kommer vara inne nu ett tag, men hur fan ska dom kunna hålla ut flera år?
Omöjligt med det märket. Står ju bara sweet dära ingen framtid alls.
Kommer aldrig kunna bli ett stort märke håller max fram till sommarn eller 2011 sen så är det "så 2010" fast jag ser det som "så 2009"
Hela skiten vart slarvskrivet men jag orkar inte bry mig! där har ni min åsikt!
Sen så kommer jag även börja göra min egna kläder som jag redan börjat lite.
Då får jag dom som jag vill ha dom;)

Kommentarer
Postat av: toxy

tycker de är skit fula*!

2010-01-05 @ 15:36:27
URL: http://toxyy.blogg.se/
Postat av: mm..

1. Sweet skateboards heter märket idiot..

2. Skateboard märke, så alla bois som ni kan sluta använda det

3. Det är inte något jävla trend märke, det är ni som började använda det och därmed ni som förstört det, det är bara ni som ska vara så jeffla trendiga som bryr er om vilket som är nytt och hipp, sluta köpa och använda skateboard kläder. ni skämmer ut oss

2010-01-08 @ 06:52:55
Postat av: Roobinz - The Worlds Greatest

mm.. nog fan vet jag att det är ett sk8 märke. Men jag fattar inte vad du menar vadå ni? det är ju inte jag som förstört märket som dissar det? det är alla andra hoes som klär sig i det.

2010-01-08 @ 16:42:20
Postat av: Anonym

HAHA..

2010-01-11 @ 03:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0