NATTBLOGG! Hiss & Diss

 

Den bästa filmen jag någonsin sett! kollar du inte på den så missar du nått!

 

 

 

Mig min klädsmak och min EGEN DESIGNADE T-Shirt!

kan det bli snyggare? i know u love it!

 

 

 

18års lagen på energidrycker!

Konsum som har 18+ får ju räkna med att hälften av deras lager kommer försvinna för att vi ska ha våran energidryck?:S Hello? Jag tog då en utan att skämmas igår när jag nekades till att köpa en.

Sanningen svider konsum. Men vem kommer inte bara gå och plocka på sig energydricker nu?

 

 


 

 

 

LULEÅ!

 

Garanterat sveriges tråkigaste stad! Folk säger "gör det roligt ist"

Grejen är att det inte går att göra luleå roligt!

Sanningen svider men det är verkligen riktigt jävla illa.

Om nån kommer på en enda rolig grej man kan göra förutom fester på helgerna så berätta! snälla!

Tvingas stanna i den här skitstaden i minst 1 och ett halv år till.

CUTT

 

 


Kommentarer
Postat av: f

klaga inte, sollefteå är värre :d

2009-12-30 @ 10:58:45
Postat av: .

Nordmaling är mycket värre!

2009-12-31 @ 01:02:38
Postat av: .

Nordmaling är mycket värre!

2009-12-31 @ 01:03:04
Postat av: Linnea ;))<3

äe det inte 15+??

2009-12-31 @ 23:02:20
URL: http://linneajepsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta du för oss vad som är så mkt bättre med någon annan stad som du tycker duger?

2010-01-01 @ 06:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0