Göteborgs "Riktiga Stolthet"? HAH

Är det bara jag som tycker att dom är indentiska? ni måste i alla fall hålla med mig om näsan?
Det ser ju ut som om att hon gjort en plastik operation från kolmården!
Jag kan inte kalla henne en utav göteborgs "stoltheter" Dom riktiga stoltheterna enligt mig är baby senorita och mattsadiku. Nåja nog om dom 2, Så undrar jag hur fan alla kan veta vem den här blondinen är fast hon bara har 800 läsare om dagen?!
Aja, nog om alla dom! För att idag ska jag vara snäll, det är ju nyår och mycke party ikväll!
Hoppas ni läsare som inte gillar min blogg spränger fingrarna av sig;) hahaahhahahahah


Kommentarer
Postat av: tss

hahah fan vad bra du skriver ;)

2009-12-31 @ 14:54:39
Postat av: matt sadiku - Sveriges STOLTHET

neejh! Hon är så jävla söt!<33333

2009-12-31 @ 16:04:46
URL: http://mattsadiku.blogg.se/
Postat av: kajsa och emma :)

hahha vad lika dom e :P :)

2010-02-21 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0